Posts

Showing posts from December, 2015

Taekwon-Do & Convocation Day

Image
Bila anak dah nak tamat tadika ni.. macam-macam la aktiviti dia kan.. Adam Fahri pon sama tak terkecuali.. Final year (perghhhh.. macam dok Universiti lak kan..) pon terisi dengan "Grading Taekwondo to Yellow Belts" dan Majlis Graduasi tamat belajar la kiranya nihh...
Kita sebagai parents ni biasanya nak berikan apa jua yang kita rasanya terbaik dan memberi faedah kepada anak-anak.. Zaman aku dulu-dulu peluang macam ni payah nak dapat.. Taekwondo? Apa tu? Aku ni pergi kelas tuisyen pon tak penah, apatah lagi nak belajar Taekwondo kan.. dulu dok umah kena jaga adik-adik jela kan.. Haa gituu..
Masa aku kecik-kecik dulu taim tadika mak aku dah ajar adik beradik aku kemas rumah, masak nasik, jaga adik, basuh pinggan, kemas bilik tido, sapu lantai.. haishhh.. macam-macam lagi laa..tu nasib baik la tak kene pi carik kayu api sebab masa tu pakai dapur gas minyak tanah kan.. hahaha.. Tapi aku bersyukur mak aku dah ajar basic kehidupan untuk pengurusan diri. So, aku tak kekok sangat…