Monday, March 21

Selamat Pengantin Baru Acik dan Safar!!

Waduh.. waduhhh.. dah berapa lama aku tak update blog nihhh??? nak masuk bulan April dah kot nih.. Ada kesempatan masa sedikit nak update pasal abang cik aku kawin ngan pilihan hatinya.. kira dalam adik beradik aku ni, dia la yang last kawin.. kiranya tahun ni umur dia dah 37 tahun dahh.. Finally, Alhamdulillah.. syukur pada Allah SWT, akhirnya ko kawin jugak acik!! Lama nau aku nunggu nak tengok ko naik pelamin ni acik weii.. hahhaha!! sampai anak aku yang sulung tu dah sekolah rendah la acik wehh.. 

Meh layan gamba meh.. aku ni nak taip banyak-banyak bukannye ada idea sangat, merapu je lebih aku ni.. huahuahuaaaa..


{Akad Nikah Bakhtiar Affendy & Nur Safariyah, 01 Januari 2016, Masjid Al-Ikhlas, Seksyen 13, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan}

 Sebelum akad nikah kene dengar khutbah dulu.. haaa.. jawab soklan matematik sket, buat esei.. ingat leh trus jabat tangan tok kadi trus ka?

 Dah akad nikah leh cium dahi bini kan.. haaa... Alhamdulillah dan semoga bahagia hingga ke Jannah

 Main lawan-lawan mata sket.. sapa kelip mata dulu dia kalah

 Nieces.. elok je duduk bersimpuh.. Nephews, kene gado sket rebut tempat duduk

 Pengantin tahun lepas, acu dan ainaa.. semua adik ipar dan kakak ipar aku lawa2.. pandai adik ngan abang aku pilih ni..

 Syipa comey ngan mama dan nenek

 Hussin families.. apsal aku ngan Yincik Bos je buat aksi konon-konon hipster, yang lain lek lek kool jah..

 Dark & Daring Pink Girls, Dark & Dangerous Purple Boys


Family Potret


{Majlis Persandingan Bakhtiar Affendy & Nur Safariyah, 06 Februari 2016, Dewan Utama IPK, Seksyen 9, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan}

Seriously, mula-mula aku masuk dewan ni, aku macam "Whoaaaaaaa!!!!" gila tergamam aku.. pelamin cantik giler, tema putih merah nampak elegant.. perghhhh.. biasanya kalo dalam adik beradik yang last kawin ni memang grand la weddingnye.. lagipon abang aku ni kawin lambat sket, kumpul dwet banyak-banyak dulu kan.. 











 

Tema Dusty Pink pulak kan.. Tahniah Acik dan Safar.. Selamat Pengantin Baru for both of you!! Selamat menempuhi alam berumahtangga bersama :-)

No comments:

BILA KO SIBUK..

Lama sungguh tak bersiaran.. laptop aku rosak.. aku sibuk menguruskan hal ehwal rumah tangga dan bekerja. Susahnya nak allocate masa.. kalo...